Artroza ili starenje zgloba neizbježna je pojava u ljudskom organizmu. Označava tzv. degenerativne promjene zglobne hrskavice ali i promjene na zglobnoj čahuri, ligamentima, tetivama, međukralježničnim diskovima, meniskusima i sl.

Durolane - rješenje za bolne zglobove

Razlikujemo primarnu artrozu, možemo reći nepoznatog podrijetla, od sekundarne koja je poosljedica traumatskog događaja, metaboličkih bolesti, displazije i sl.

Promjene se javljaju već nakon 25. godine života, literatura kaže u skoro 14% populacije, dok taj postotak raste i preko 33% u starijih od 60 godina. Najčešće je zahvaćen zglob koljena.

Bol je vodeći simptom koji pacijenta dovodi liječniku i narušava kvalitetu života. Često je prisutno i neugodno „škripanje“ u koljenu što je znak oštećene hrskavice istog. Liječenje takvog stanja sastoji se u fizikalnim procedurama koje su dosta ograničene i primjeni raznih lijekova, često sa posljedicama teškog podnošenja.

terapija boli u zglobovima - Durolane

1993.g. Balasz uvodi termin viskosuplementacija, odnosno ono što danas nazivamo “podmazivanjem” koljena! Princip liječenja je davanje injekcija hijaluronske kiseline u zglob i na taj način olakšavanje tegoba u bolesnika. Indikacije za primjenu ovog preparata su u domeni ortopeda!

Valja istaći da su oštećenja hrskavice, za sada, nepovratna i da hijaluronska kiselina neće obnoviti nastale defekte, ali benefit njene primjene je evidentan!

Vrlo, vrlo rijetke nuspojave koje su zabilježene uključuju alergijsku reakciju, infekciju te pojavu bolova neposredno nakon aplikacije.

Do sadašnji tretmani uključivali su primjenu 3-5 injekcija hijaluronske kiseline u razmacima od 7 dana.

Sada postoji i preparat Durolane – radi se o jednokratnoj injekciji stabilizirane hijaluronske kiseline, gustoće veće od ostalih pripravaka prisutnih na tržištu!

Prednost jednokratnog davanja u zglob od sada je dostupna i našim pacijentima!